General :  Fòrum STAS The fastest message board... ever.
Fòrum de les educadores i educadors 
JORNADA CONTÍNUA
Publicat per: ANGELS ()
Data: 23 January, 2015 11:38AM

Salva, en el meu centre estan plantejant sol·licitar la jornada continuada per al curs que ve i no tinc ni idea això en quin lloc ens deixa als educadors, ja que el que es pretén és que el menjador sigua de les 14.00 a 16.00, i de 16.00 a 17.00 activitats extraescolars.
Al centre referencial que ens ha informat no hi ha educador@s, però desconec si en algun altre hi ha i en quines condicions han quedat.
M'agradaria formar part de l'equip organitzador però abans vull saber com ens afecta nosaltres.
Gràcies

Opcions: RespostaQuota
Re: JORNADA CONTÍNUA
Publicat per: pepet ()
Data: 30 January, 2015 10:21AM

Molt bona pregunta, jo també estic esperant resposta

Opcions: RespostaQuota
Re: JORNADA CONTÍNUA
Publicat per: admin ()
Data: 11 February, 2015 02:15PM

El cas és que jo també. Després de parlar-ho amb els companys, pensem que no ens hauria d'afectar de manera diferent a la resta de personal del centre. Però com ja estem escaldats amb les infinites interpretacions que s'han fet de les instruccions sobre la distribució de la jornada i, a més a més, ja hem hagut de defensar algunes companyes davant la pretensió dels seus centres, que pretenien obligar-les a atendre activitats extraescolars durant el mes de juliol, pensem que el més coherent es plantejar formalment la qüestió a funció pública per a saber que ens hem d'esperar.

Ja us contaré
Salut

Opcions: RespostaQuota


Tant sols els usuaris registrats poden escriure en aquest fòrum.
This forum powered by Phorum.