General :  Fòrum STAS The fastest message board... ever.
Fòrum de les educadores i educadors 
dubtes d´una interina
Publicat per: lluneta ()
Data: 22 April, 2014 06:11PM

Hola amics educadors, tinc un dubte...aquest any treballe cobrint una vacant per haver superat la primera part de les darreres oposicions. què passarà quan arribe juny? cobraré durant l´estiu?, em cessaran? Fins ara sols havia treballat fent baixes. Gràcies

Opcions: RespostaQuota
Re: dubtes d´una interina
Publicat per: admin ()
Data: 23 April, 2014 02:44PM

Bon dia companya
Ara per ara, mentre no canvie la normativa i en tant no es publique el nou decret de selecció, mobilitat i provissió, els únics cessaments previsibles seran els que es produixquen a consequència de l'oposició i, si es el cas que es convoca, el concurs de mèrits (trasllats), per la qual cosa totes seguirem cobrant durant l'estiu.
Falta veure quines intencions té l'administració, puix practicament tots els llocs creats a l'últim curs estan classicats com a NO PERMANENTS. I això no deixa de ser preocupant
Salut

Opcions: RespostaQuota
Re: dubtes d´una interina
Publicat per: lluneta ()
Data: 23 April, 2014 03:05PM

Moltes gràcies per la teua resposta!

Opcions: RespostaQuota
Re: dubtes d´una interina
Publicat per: admin ()
Data: 23 April, 2014 03:12PM

Un plaer companya.
A més del fòrum, també tenim en marxa 6 grups de whatsapp de personal educador que ens possibiliten un intercanvi molt àgil d'informacions puntuals.
Si estàs interessada pots enviar-me un missatge privat amb el teu n de telèfon, o directament al meu telèfon: 609 488 031

Opcions: RespostaQuota


Tant sols els usuaris registrats poden escriure en aquest fòrum.
This forum powered by Phorum.