Concentracions i mobilitzacions :  Fòrum STAS The fastest message board... ever.
Tot sobre assemblees, convocatòries i altres events del col.lectiu 
MOBILITZACIONS 2016
Publicat per: admin ()
Data: 05 February, 2016 01:23PM

Ací us passe el modelet per a emplenar la sol·licitud de canvi d'adscripció a la conselleria d'agricultura, una situació estrafolaria que mai no es va a produir però que ens ha de servir per a iniciar un ritme de pressió creixent cap a l'administració i, a més per a fer visible l'absurde de la situació en la qual ens mantenen des de fa massa anys.
La proposta es emplenar les sol·licituds i fer una presentació massiva en una concentració que convocarem a l'efecte cap a la segona quinzene de febrer.

[forostas.intersindical.org]



Editat 1 vegades. Última edició el 05/02/2016 01:29PM per admin.

Opcions: RespostaQuota
Re: MOBILITZACIONS 2016
Publicat per: admin ()
Data: 08 February, 2016 08:25PM

Estimad@s company@s
Sembla que en els últims temps, potser sense adonar-me, m'he anat tornant d'allò més radical. O això és el que pensen i expliquen de mi alguns companys i companyes en les seues visites als centres de treball.
I com en les bones rondalles, m'han dit que algú diu que diuen que deien que anaven dient .... que, de bestreta, faig impossible qualsevol acord pel meu costum de dubtar de la bona fe de l'administració. I a més, que arribe a qualsevol negociació com a elefant en una terrisseria o , en el meu cas, millor com a porc en sagristia.
Tot just la mateixa opinió que va escampant-se entre els nous i noves ocupants dels vells despatxos de la nostra paleolítica i benvolguda administració valenciana. Ves a saber com, una nota de premsa que no s'ha publicat en cap edició en paper dels diaris i que tan sols alguns periodistes agosarats han publicat per als habitants del país de twitter, ha esdevingut un best seller en les conselleries d'educació i administració pública. Malauradament, no els ha agradat.
Com tampoc no els ha agradat el fet que en una mesa de negociació gosara de dir que totes i tots els qui en formàvem part, a més d'algunes absències notables, érem còmplices imprescindibles del maltractament laboral del personal educador i fisioterapeuta.
El ben cert és que jo no recordava haver fet eixa afirmació, però com a la darrera convocatòria de la Mesa Tècnica el nostre company Julian, molt més jovenet que no jo, com a bon nadiu digital, va gravar les meues intervencions, he pogut dedicar un temps aquest cap de setmana a repassar eixa gravació. I és cert, sí vaig dir alguna cosa semblant; tanmateix no em penedeixo , tot al contrari, crec que estic prou satisfet, si més no, per haver-ho pogut verbalitzar.
De fet, si ho pense, ara potser seria més contundent, perquè totes les persones que portem anys pegant-li voltes a eixa negociació som més que còmplices. Ras i curt, tots i totes els que hem pogut fer res per a estalviar el patiment injustificable de tantes companyes i companys i no ho hem fet, o no hem fet prou, som culpables. I no hi ha excuses acceptables per a l'administració, però tampoc per a la part sindical.
Malgrat i que una imatge val més que mil paraules, fins al dia en què ens deixen retransmetre per streaming les reunions amb l'administració us haureu de conformar amb les paraules.
Ací us deixe un fragment de la intervenció en la Mesa Tècnica de passat vint-i-quatre de novembre.
[forostas.intersindical.org]
Ben pensat tampoc no passa res, no sé si sóc més o menys radical però he de reconnèixer que si vaig nàixer normal, he anat curant-me.
Salut amigu@s

Opcions: RespostaQuota
Re: MOBILITZACIONS 2016
Publicat per: admin ()
Data: 17 February, 2016 01:16PM

Estimadíssims i estimadíssimes company@s
En haver finalitzat el termini de la consulta sobre les nostres propostes de mobilització, cal recordar que aquestes consultes virtuals tenen la mateixa consideració i validesa que les votacions que fem en qualsevol assemblea, per la qual cosa, per a nosaltres, han de resultar decisions col·lectives vinculants.
Pel que fa a les propostes, les dues primeres són la mateixa proposta repetida per dues persones. Cal dir que ja està en marxa, tot i que estem esperant data per a la reunió que sol·licitàrem al senyor Conseller. En tot cas, després, si no rebem una resposta satisfactòria per al col·lectiu, caldrà incrementar la pressió per a guanyar-nos l'atenció de càrrecs superiors.

Respecte a les quatre següents, considerem que podem fer-les confluir en una dinàmica convergent pel fet que tres d'aquestes suposen la convocatòria d'una concentració. La seqüència pot ser la següent:
Des d'avui mateix, 17 de febrer, comencem a presentar els documents de sol·licitud de canvi d'adscripció a la conselleria d'Agricultura. És clar que aquesta és una demanda satírica amb la qual volem palesar el nostre rebuig al menyspreu d'ambdues conselleries. Com que malauradament en els temps que corren l'acció satírica està al bell mig de la notícia, amb aquests escrits tenim moltes possibilitats d'atraure l'atenció dels medis.

Una vegada enregistrats els documents cal enviar còpia al sindicat, o portar-la a l'assemblea que convocarem la propera setmana per a adjuntar-les als documents (carta i article premsa) que presentarem en el moment de la concentració que es convocarà a l'efecte.

Quant a la resta de propostes, tant aturades parcials, vaga indefinida i altres, vist que en generen més vots en contra que favorables, considerem que serà millor debatre-ho amb tranquil·litat en l'assemblea i, consegüentment, prendre les decisions que considerem més efectives.

Opcions: RespostaQuota
Re: MOBILITZACIONS 2016
Publicat per: admin ()
Data: 18 February, 2016 06:12PM

Entre totes i tots hem decidit que l'assemblea es realitzarà proper dia 27 de febrer a les 10 del matí. Ací podeu descarregar la convocatòria per a anar escampant-la
[forostas.intersindical.org]

Opcions: RespostaQuota
Re: MOBILITZACIONS 2016
Publicat per: admin ()
Data: 04 March, 2016 10:33AM

Passat dissabte 27 de febrer personal educador i fisioterapeuta de les tres províncies ens reunirem en assemblea a la seu d'Intersindical i acordàrem iniciar un procés de mobilització continuada i progressiva.
El primer acord de l'assemblea va ser demanar reunions amb diferents càrrecs polítics per a explicar la problemàtica dels nostres col·lectius i cercar solucions per a les quals la voluntat política és una condició prèvia.
A més, hem iniciat una campanya de sol·licitud d'adscripció "satírica" a la conselleria d'agricultura i hem convocat una concentració per a proper 14 de març en la plaça de Manises a les 19 hores (també a la porta de tots els centres educatius a les 12 hores).
Ací us passem la convocatòria per a que li doneu la màxima publicitat possible entre totes les company@s i en tots els sectors de la comunitat educativa
[forostas.intersindical.org]

Opcions: RespostaQuota


Tant sols els usuaris registrats poden escriure en aquest fòrum.
This forum powered by Phorum.